måndag 30 mars 2009

Blood

Hej hopp! Tog mig en titt i min kära gammelblogg(här hittar ni den), hur som helt hittade ett så galet inlägg att jag nog måste lägga upp det här. Läs och njut! "Gick och hämtade medicinen och känner för tredje gången i dag att händer något i min näsa, självklart är det näsblod! Jag som aldrig haft det förut. Springer iväg och letar toalett, hittar ingen så stoppar upp lite papper men det blöder igenom. Det var ingen normal stråle. Håller på att spy och springer ut på gatan och spottar och fräser. Dom stackars gubbarna och tanterna tittar förvånat upp. Här kommer en flicka med världens fart utspringande ifrån doktorn med blod igenom näsdukarna, har hon fått en rejäl snyting eller varit i slagsmål? Eftersom det inte lugnar ner sig och näsdukarna är slut, återstår bara en sak. Att gå tillbaka till läkaren, springer upp och får en dränkt kompress upp i näsan och den ska sitta där i 24 timmar. Med ena halvan av näsan som är dubbelt så stor som den andra kommer hon ut och gamlingarna ler. " En vacker historia med ett lyckligt slut, allt man begär en måndagskväll som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar