tisdag 10 mars 2009

Free as a bird, It's the next best thing to be.

Hejsan hoppsan vilket bra lov jag haft! På fredagen var det den stora Astrid Lindgren maskeraden och jag bestämde mig tillslut för att vara Karlsson på taket för en kväll. Ett bra beslut, jag trivdes bra som världens bästa karlsson! Mycket bra kväll och alla var väldigt stiliga. På lördagen så for familjen ut och åkte längdskidor, slut i hela kroppen och några blåmärken rikare satt thaimat himla fint i magen. Mot kvällen fick jag fint besök av Julia som blev mitt sällskap för kvällen. På söndagen förflyttade jag mig hem till Emma, där det också var lite kalasande på gång. Sov där och södermalms mysigaste konditori spenderade vi förmiddagen på dagen därpå. Tisdag stod stockholm på schemat och jag och mamma tog vårat pick och pack reste iväg en kortis. Shopping, fika och teater hann vi med. Nästan utan röst i tre dagar och yttepytte lite feber bryr jag mig inte om att berätta om. Nu är skolan igång, självklart inte med någon mjukstart. Nej, nej! Måste kika lite på kemin. Imorgon är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar